Zorgcoördinator - NOK Dordrecht (24 uur per week)
Jouw werk maakt het verschil in het leven van onze patiënten.
Direct solliciteren
De NOK opent begin 2024 haar 11 e kliniek in Nederland! Met trots kunnen we melden dat hiermee de continuïteit van bariatrie in Zuid-Holland gewaarborgd is.
Wij zijn op zoek naar ons visitekaartje. Voor onze nieuw te openen kliniek in de omgeving van Dordrecht, zijn wij per direct op zoek naar een zorgcoördinator voor 24 uur per week.
Nederlandse Obesitas Kliniek
De Nederlandse Obesitas Kliniek (NOK) is de grootste en meest gespecialiseerde zelfstandige kliniek in Nederland voor behandeling van mensen met ernstig overgewicht (ook wel morbide obesitas genoemd). Al meer dan 25 jaar begeleiden wij mensen met veel succes naar een gezonder gewicht door middel van een bariatrische ingreep in combinatie met leefstijlbegeleiding.
Vanaf begin 2024 zijn we dus ook actief in de regio Zuid-Holland. Ziekenhuizen in de regio voeren de operaties uit en NOK Dordrecht begeleidt de patiënten in het voor- en natraject.
Functie
Als zorgcoördinator ben je het eerste aanspreekpunt voor patiënten. Je bent verantwoordelijk voor het gehele logistieke en administratieve proces van de behandeltrajecten van patiënten, van de aanmelding tot en met de afronding. Affiniteit met (OK) planning en administratie moeten onderdeel zijn van jouw DNA, want dit omvat namelijk een groot deel van jouw takenpakket. Daarnaast verzorg je de eerste oriënterende groepsvoorlichting met patiënten, ontvangt de patiënten tijdens de screening en verzorgt de correspondentie omtrent het traject. Kortom, jij bent ons visitekaartje.
Wat breng je mee?
Jij
Beschikt over HBO werk-, en denkniveau en hebt enkele jaren relevante werkervaring en affiniteit met de zorg, bijvoorbeeld als zorgcoördinator, planner, medisch secretaresse, doktersassistente, back-office manager, een administratieve functie met zorgaffiniteit of een zorgfunctie met organisatorische en administratieve affiniteit. Daarnaast heb je ervaring in het geven van presentaties en bij voorkeur basiskennis van morbide obesitas en motivational interviewing. Je doet je werk proactief, enthousiast en je houdt makkelijk overzicht. Je bent digitaal vaardig en je hebt ruime ervaring met complexe planningen (zoals een OK planning). Integriteit, discretie en tact zijn jou op het lijf geschreven. Daarnaast deins jij niet terug voor nieuwe/onbekende situaties en wil je samen met het nieuwe team een succes maken van deze nieuwe locatie.
Wij
De functie is ingeschaald in cao ZKN FWG 35. Daarnaast bieden we een prima pakket aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering en goede voorzieningen op het vlak van pensioen,
ziektekosten en scholing.
Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met () via of solliciteer hieronder direct
door het uploaden van je cv en motivatiebrief t.a.v. Sharonna van Lunteren (HR adviseur).
Maak jij het verschil?
NOK
Wat krijg je van ons?
Icoon Expert
Opleidingen en
trainingen op onze
NOK Academy
Direct online solliciteren
Zorgcoördinator - NOK Dordrecht (24 uur per week)
De NOK opent begin 2024 haar 11e kliniek in Nederland! Met trots kunnen we melden dat hiermee de continuïteit van bariatrie in Zuid-Holland gewaarborgd is. Wij zijn op zoek naar...
Functie: | zorgcoördinator |
Startdatum: | 16-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 6777 – 6777 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Zwijndrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zwijndrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zwijndrecht via Zwijndrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zwijndrechtkrant.nl.
© Zwijndrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.