Vacature Medewerker Inkoopadministratie

Medewerker Inkoopadministratie in Dordrecht


Recruiter

Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt!

Ga jij geen uitdaging uit de weg, ben je administratief sterk en kun jij ervoor zorgen dat alles met betrekking tot de orders van onze klanten en het bestellen van producten op rolletjes loopt? Administratief medewerker, voor de afdeling inkoop van de Bommel Meubelen zijn we op zoek naar jou!

Dit ga je doen als
Medewerker inkoopadministratiebij de Bommel Meubelen

Als medewerker inkoopadministratie bij de Bommel word je verrast door de veelzijdigheid van deze functie. Je bent dagelijks lekker administratief bezig, plaatst bestellingen bij onze leveranciers en eigen fabrieken & bewaakt de verschepingen van onze producten.

Als administratief medewerker sta je zowel telefonisch als per mail in contact met leveranciers, onze fabrieken en last but not least: met onze klanten. Wat moeten de fabrieken produceren? Komt alles op tijd binnen? Kloppen de orders van de klanten? Is de levering vertraagd en moet je de klant informeren? Ja, jij wordt bij ons opgeleid tot een ervaren medewerker inkoopadministratie!

Dit doen we voor jou

  • Elke maand een passend salaris (wel zo fijn)
  • Werken in een moderne en gloednieuwe omgeving in Dordrecht
  • Interne trainingen en opleidingen om door te kunnen groeien
  • Personeelskorting (ook heel fijn)
  • Persoonlijke begeleiding
  • 8% vakantiegeld en meer…

Waarom jij het verschil kunt maken

Omdat jij met jouw MBO of HBO werk- en denkniveau, ervaring met administratief werk en een goede dosis ambitie ervoor zorgt dat alles op de afdeling inkoop op rolletjes loopt. Je denkt mee, bent een echte toevoeging aan het team en niet geheel onbelangrijk: je vindt het fantastisch om als administratief medewerker bij de snelst groeiende organisatie in de meubelbranche van dit moment te werken!

Love it or hate it omdat..

  • je fulltime beschikbaar bent
  • je klantvriendelijk en positief ingesteld bent en dit ook uitdraagt
  • je communicatief en administratief uitstekend uit de voeten kunt met diverse systemen
  • je niet stressbestendig bent
  • de Nederlandse en Engelse taal jou niet op het lijf geschreven zijn
  • je geen affiniteit hebt met de meubelbranche en de inkoopprocessen die daarbij komen kijken

Ben jij de medewerker inkoopadministratie die we zoeken?

Solliciteer dan direct! Heb je vragen over deze vacature voor medewerker inkoopadministratie? Nadia helpt je graag! Stuur een mailtje naar of bel naar .

Met meer dan 250 collega's werken we in onze winkels, op kantoor en in onze eigen werkplaats aan de beste meubelen voor onze klanten.

Functie:medewerker inkoopadministratie
Startdatum:31-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Zwijndrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zwijndrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker Inkoopadministratie De Bommel Meubelen 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures