Vacature HR Officer

HR Officer in Dordrecht


Recruiter

Aan de slag als HR medewerker bij de Bommel Meubelen!

HR talent opgelet! Ben jij op zoek naar een brede HR-functie waar je niet alleen operationele taken zoals het bijhouden van de HR-administratie hebt, maar ook meedenkt en -werkt aan de salarisadministratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De HR afdeling is gevestigd op ons moderne hoofdkantoor en distributiecentrum in Dordrecht. Vanuit een nieuw en modern ingericht kantoor ondersteunen wij onze collega's op HR gebied in een prettige informele werksfeer. Vanwege de huidige groei en ambities van de Bommel Meubelen zijn wij vanaf zomer 2024 op zoek naar een fulltime HR officer voor onze HR afdeling.

Dit ga je doen als HR medewerker

Je bent onze steun en toeverlaat voor de gehele HR-administratie op het gebied van in-, door- en uitstroom. Ook ben jij degene die de eerstelijns vragen van medewerkers en/of bedrijfsleiders beantwoordt. Administratief zorg jij voor up-to-date personeelsdossiers, arbeidsovereenkomsten en een strakke monitoring van proeftijden en contractverlengingen. Je houdt controle op de procedures rondom verlof, ziekte en ontslag. Daarnaast werk je mee aan de salarisadministratie die geheel in eigen beheer wordt uitgevoerd.

Als HR officer:

  • Ben je het eerste aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen van collega's;
  • Stel jij allerlei soorten overeenkomsten op (arbeidsovereenkomsten, telefoon, laptop, studie en leaseauto);
  • Verzorg je allerlei administratieve HR werkzaamheden accuraat in AFAS;
  • Voer je op precieze wijze de salarisadministratie;
  • Ben je verantwoordelijk voor de urenregistratie in Manus en controle van dit systeem;
  • Ben je een expert op het gebied van bedrijfsregelingen en CAO;
  • Bied je administratieve ondersteuning op gebied van Training & Development.

Wat doen wij voor jou

  • Een zeer afwisselende baan in een groeiende organisatie;
  • Een modern ingericht kantoor in een nieuw pand;
  • Vrijheid en verantwoordelijkheid om met je team de taken zelfstandig uit te voeren in een omgeving waar veel kan;
  • Een concurrerend salaris;
  • Personeelskorting in onze winkels;
  • Mogelijkheid om mee te doen aan Lease a bike;
  • Overige aanvullende arbeidsvoorwaarden als sporten met korting.

Een HR officer bij de Bommel Meubelen in een notendop

Snel schakelen, het overzicht bewaren en de juiste prioriteiten stellen. Dat zijn kwaliteiten die jij als HR officer met je meebrengt. Je past je werkplanning aan wanneer jouw dag toch anders loopt en stelt prioriteiten bij. Verder ben je communicatief sterk, heb je oog voor detail en herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Klantvriendelijke instelling;
  • HBO werk en/ of denkniveau;
  • In bezit van PraktijkDiploma Boekhouden;
  • Ervaring met AFAS is een eis;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen een commerciële middelgrote organisatie;
  • Fulltime beschikbaar, 5 dagen per week, 37 uur;
  • Pro-actief, flexibel en accuraat;
  • Praktisch ingesteld.


Functie:hr officer
Startdatum:05-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:37 – 37

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Zwijndrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zwijndrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR Officer De Bommel Meubelen 05-06-2024

Bekijk ook andere vacatures