Vacature HR Business Partner Operations 32-40 uur omgeving Zwolle

HR Business Partner Operations 32-40 uur omgeving Zwolle in Dordrecht

Wij zoeken een ervaren, proactieve HR Business Partner Operations voor 32-40 uur per week om het HR-team te versterken! Als HR Business Partner Operations ben je verantwoordelijk voor de productievestigingen in Middelstum, Deventer, Dalfsen en Ochten. Deze rol vereist regelmatige bezoeken aan deze locaties, waarvoor een leaseauto van de zaak beschikbaar is. Bovendien ben je 1x per 2 weken op het hoofdkantoor in Dordrecht. Het salaris voor deze positie ligt tussen de €3058,- en €5243,- bruto op basis van 40 uur, afhankelijk van ervaring. Jouw zelfstandigheid, besluitvaardigheid en ervaring in de productie omgeving kun je volledig inzetten in deze rol.

Wij bieden
  • Een marktconform salaris tussen €3058,- en €5243,- bruto op basis van 40 uur;
  • Leaseauto; 
  • Een bonusregeling;
  • 30 vakantiedagen;
  • Een uitdagende en zelfstandige functie;
  • Een prettige, nuchtere en informele werkomgeving;
  • Volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en inbreng.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de productievestigingen in Middelstum, Deventer, Dalfsen en Ochten. Als HR Business Partner Operations ben je verantwoordelijk voor het adviseren en ondersteunen van het (plant)management op het gebied van HR-vraagstukken op tactisch, operationeel en strategisch niveau zoals personeelsmanagement, van werving en selectie tot beoordeling, ziekteverzuimbeleid, promotie en ontslag.

Een greep uit je takenpakket als HR Business Partner Operations:

  • Uitvoeren en optimaliseren van het HR-beleid;
  • Fungeren als aanspreekpunt op HR-gebied voor werknemers;
  • Sparringpartner van HR-manager NL m.b.t. het optimaliseren van het HR-beleid binnen NL;
  • Uitvoeren van en toezien op de uitvoering van leidinggevenden van het bestaande HR-beleid;
  • Betrokkenheid bij het uitwerken van advies- en instemmingsaanvragen;
  • Vormgeven en professionaliseren van beleid op het gebied van talentmanagement, verzuim, training en opleiding;
  • Begeleiden van verzuimtrajecten en in- en uitdiensttredingstrajecten;
  • Onderhouden van contacten met externe en interne partijen als, ondernemingsraad, arbodienst, juridische partners;
  • Toezien op juiste toepassing van wet- en regelgeving (bijvoorbeeld sociale wetgeving, bedrijfsprocedures, arbeidsovereenkomsten en Wet verbetering poortwachter);
  • Het adviseren, ondersteunen en implementeren van organisatieontwikkeling.
Je werkplek

Deze opdrachtgever is Europees marktleider op de private label markt voor alle denkbare koekjes, wafels en cakes. Zij produceren hoogwaardige producten voor toonaangevende klanten wereldwijd, zoals grote supermarktketens en luchvaartmaatschappijen. Er werken ongeveer 1300 medewerkers, verdeeld over dertien locaties door het hele land. Internationaal zijn er vestigingen in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Polen, Zweden, Het Verenigd Koninkrijk en België.

Functie-eisen
  • Je hebt minimaal een afgeronde bachelor (richting HRM);
  • Je hebt minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke rol, bij voorkeur binnen een productieomgeving;
  • Je hebt actuele kennis van arbeidsrecht en Arbo-wetgeving;
  • Je bent bereid om regelmatig te reizen tussen de productielocaties in Middelstum, Deventer, Dalfsen en Ochten;
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels. 
van nes + plaisier

Wanneer je solliciteert via van nes + plaisier heb jij voorsprong op de concurrentie. Naast jouw CV stellen wij een profiel van je op en vertellen wij onze klant waarom jij dé kandidaat bent voor deze functie. Daarnaast zoeken wij graag actief met je mee in de omgeving naar de baan die bij jou past!

Solliciteren?

Mocht je willen solliciteren op deze vacature, kan dat door te klikken op de 'solliciteren' button. Voor vragen kan je contact opnemen met Marit van Nes via mvnes@vannesenplaisier.nl of via 0180 82 08 25. Meer weten over onze werkwijze of benieuwd naar andere vacatures binnen de finance & office sectoren? Bezoek onze website www.vannesenplaisier.nl.



Functie:hr adviseur
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Leidinggevend
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3058 – 5243
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Zwijndrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zwijndrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR Business Partner Operations 32-40 uur omgeving Zwolle van nes + plaisier 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures