Bedrijfsomschrijving
De BAR-organisatie is in haar structuur ontvlochten. De gemeenten Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk werken niet langer als één organisatie. De bedrijfsvoeringstaken van de drie gemeenten worden uitgevoerd onder een nieuwe entiteit genaamd De BedrijfsvoeringsPartner.
Binnen De BedrijfsvoeringsPartner werken ze vanaf 1 januari 2024 samen op alle taken van de gemeentelijke bedrijfsvoering zoals Financiën, HRM, juridische advisering, administraties, automatisering en informatiebeheer en ontwikkeling. Dit doen ze voor de gemeente Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk. Alle collega’s bij de drie gemeentelijke organisaties kunnen rekenen op dienstverlening die dichtbij is en met aandacht wordt geleverd. In onze organisatie zorgen zij er met elkaar voor dat alle collega’s bij de gemeenten zich volledig kunnen richten op de dienstverlening aan de samenleving.
De werving- en selectieprocedure wordt uitgevoerd door BMC. Voor vragen over de functie of de procedure kun je terecht bij Suzanna van Vliet, Consultant, 06-13666241 of suzanna.van.vliet@bmc.nl of Laila Karim, Recruiter, 06-23828804 of laila.karim@bmc.nl
Wacht niet te lang met reageren, wij gaan gedurende de looptijd van de vacature al direct in gesprek met mogelijke geschikte kandidaten.
FunctieomschrijvingAls Financieel Adviseur binnen een van de accountteams ben je volledig toegewijd aan het verstrekken van financieel advies aan een van de 3 gemeenten, namelijk Ridderkerk. Je werkt rechtstreeks op locatie van de gemeente waar je actief bent. Dit biedt een uitstekende gelegenheid om nauw verbonden te zijn met de dagelijkse gang van zaken en een gevoel van directe betrokkenheid te ervaren. Je bent gefocust op vraagstukken binnen het ruimtelijk domein.
Het signaleren van budgetafwijkingen is een van je taken. Je biedt deskundig advies over het effectief inzetten, aanpassen of aanleveren hiervan. In jouw rol fungeer je als een waardevolle sparringpartner voor budgethouders en voer je budgetgesprekken met belanghebbenden. Dat kan er voor jou als volgt uitzien: je bent betrokken bij de ontwikkeling van een nieuwe sporthal of inrichting van een park. Hierbij ga je in gesprek met diverse belanghebbenden, zoals budgethouders binnen de gemeente, beleidsmedewerkers en leidinggevenden van de gemeente die betrokken zijn bij de planning en uitvoering. Jouw rol is cruciaal, omdat je advies geeft over de financiële aspecten van het project en zo bijdraagt aan een succesvolle uitvoering ervan.
Wat is nog meer belangrijk om te weten?
Je weet goed om te gaan met bestuurlijke en politieke verhoudingen. Je bent een collegiaal verbinder, kritisch waar nodig maar altijd meedenkend in oplossingen. Je bent goed onderlegd op financieel gebied en je kunt inschatten welke effecten keuzes hebben en wie je wanneer moet betrekken. Bovenal ben je een prettige collega en een goede en inspirerende adviseur.
Wat vraagt deze functie verder van je?
Je gaat werken bij een professionele organisatie, die veel aandacht heeft voor medewerkers en inwoners. De organisatie kent een goede sfeer en sterke teamspirit. Collega’s zijn bereid elkaar te helpen.
En wat krijg je nog meer?
Functie: | persoonlijk financieel adviseur |
Startdatum: | 30-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 5247 – 5247 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Zwijndrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zwijndrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zwijndrecht via Zwijndrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zwijndrechtkrant.nl.
© Zwijndrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.