Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever zit in de ICT-branche en zij implementeren slimme technologie voor het beschikbaar maken van informatie, het automatisch verwerken van inkomende facturen én het communiceren met klanten en leveranciers. Zo kunnen organisaties een succesvolle realisatie verwachten, zonder ingewikkelde consultancytrajecten. Deze organisatie heeft momenteel tussen de 30 - 35 medewerkers werken op hun kantoor in Capelle aan den IJssel maar hebben ook collega's in Zuid-Afrika, Italië en Denemarken!
Deze organisatie kenmerkt zich door de informele werksfeer waarbij er veel bedrijfsuitjes worden georganiseerd, de koelkast zit altijd vol met lekkere dingen speciaal voor de medewerkers en er is zelfs een sportlokaal ingericht!
FunctieomschrijvingAls Administratief Medewerker ben jij een onmisbare schakel binnen de organisatie. Jij zorgt er onder andere voor dat medewerkers worden uitbetaald, dat er een correctie registratie is van verzuim en verlof, jij maakt contracten aan, zorgt voor de onboarding van nieuwe medewerkers en beheert personeelsdossiers. Daarnaast zorg jij er ook voor dat er een cadeautje klaarstaat voor een jarige collega en ondersteun jij bij het organiseren van evenementen en bijeenkomsten. Deze organisatie is een internationale speler en jij krijgt ook wel eens collega's uit het buitenland aan de telefoon, jij kan dan ook een goed woordje Engels spreken en schrijven. Geen enkele dag is hetzelfde in deze dynamische en groeiende organisatie en met dit brede takenpakket ben jij echt van toegevoegde waarde binnen het team.
Jij gaat nauw samenwerken met de HR-manager, een enthousiaste en warme dame die graag meedenkt over jouw ontwikkeling. Binnen deze organisatie is veel mogelijk, in eerste instantie is de vacature tijdelijk om een aantal achterstanden weg te werken maar mocht de klik er tussen beide partijen zijn ben jij van harte welkom om voor vast binnen deze organisatie aan de slag te gaan. De organisatie is te omschrijven als informeel en er hangt echt een familiesfeer. Elke dag wordt er gezamenlijk geluncht, er worden spelletjes avonden georganiseerd en elke vrijdag is er mogelijkheid tot sporten met een personal trainer!
Deze opdracht is parttime van aard waarbij jij zelf mag beslissen voor hoeveel uur jij aan de slag wil, deze uren aantallen liggen tussen de 16 uur en 20 uur per week. Hybride werken is mogelijk maar op de dagen dat de HR-manager aanwezig is wordt er van jou verwacht ook voor een gedeelte van de dag aanwezig te zijn op locatie. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer en er is mogelijkheid tot gratis parkeren.
Functie-eisenFunctie: | projectmedewerker hr |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3500 – 3500 |
Uren per week: | 16 – 16 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Zwijndrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zwijndrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zwijndrecht via Zwijndrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zwijndrechtkrant.nl.
© Zwijndrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.